IT GOES LIKE THIS. THE FOURTH, THE FIFTH, THE MINOR FALL AND THE MAJOR LIFT

bra musik spelas i lurarna och ett litet leende sitter perfekt placerat på läpparna. barcelona vann igår och blev champions leauge mästare, jag har spenderat hela dagen till två saker jag älskar, att sjunga, le och umgås med Helena. för den tjejen är förjädra go! gudstjänst, dop och övning inför konfirmation stog på schemat för oss! dessa tre saker tog från 11 till 16, ungefär. sedan dess minns jag inte riktigt vad jag gjort. antagligen har jag legat på soffan och försökt dämpa huvudvärken. jag orkar inte tänka efter.. hah!
hur som helst så kliver jag upp extra tidigt imorgon och hoppar på tåget till kalmar med mina flickor. någon utställning med skolan och shopping ska hinnas med på ett par timmar!
låter rättså kalas i mina öron!
nu väntar sängen på mig, gooottttt!










ph_ jag .

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0