KAFFEGLASS. NO,NO,NO!!

howdie kompisar. what's up? sj'lv sitter jag och har kv'ljningar eftersom jag nyss var tvungen att proppa i mig ungef'r en liter kaffeglass? beh'ver jag ens s'ga att jag h'll pa att spy eller?
usch! big NONO pa det!
imorgon ska jag befinna mig vid skolan omkring kvart i 7 pa morgonen och vid 9 sa gar 'ntligen baten hem!
spa, massage och manikyr v'ntas!
idag har vi varit iv'g och shoppat lite, visar det n'r jag kommer hem. nu ska jag riva ur allt ur min v'ska och packa om den. h'rs imorgon. ha det bra!
ph_ ur arkivet, JP/Jecci och Jag!

kommentera gärna
Postat av: jessi

Älskar dig! <3

2011-05-31 @ 21:23:08
URL: http://memoriesrain.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0