NEVER MIND, I'LL FIND SOMEONE LIKE YOUHHFJJHEJ HEJ

hej och hå vilken superuppdatering det var här hörrni! jag har dessvärre varit upptagen konstant dessa dagar. tyvärr eller vad man ska säga, haha. igår var det skola, sen åkte jag hem, slängde i mig lite käk och sedan spenderade jag ett tag till att hitta kläder, platta igenom håret och drog på lite mascara, rouge och ögonskugga. sedan var jag fit for party! det slutade med att jag hade en toppenkväll helt enkelt. helt otroliga vänner har jag också! tack allihopa! Idag har vi pysslat i trädgården och lite. och ja, nu kollar jag såklart på champions leaguefinalen och hoppas på Barcelona ikväll! och nu säger jag tack och hej, slänger in tre bilder från igår och återvänder till matchen där David villa är förbaskat snygg, messi. Jaa, messi.. han är helt enkelt magisk! Och sen så passar jag väl på att ge lite cred till pedro som gjorde mål nyss. FINT!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0