WHAT ARE WORDS IF YOU REALLY DON'T MEAN THEM WHEN YOU SAY THEM?

kärlek till låten som står för dagens rubrik. nämligen What are words med Chris Medina. mannen är gryym!
och det är vädret också förresten! helt jädra kalasgrymt är det faktiskt..
skoldagen har varit übertråkig, för vem vill sitta instängd i ett klassrum när solen gassar utanför? ingen, nej precis! det är nästan lite tortyr.. fast ändå inte..
jaja, nu ska jag sluta tjata om meningslösa ting och istället avsluta det här fina inlägget med lite positiva grejjer.
1. jag kommer slänga in minst två inlägg till under eftermiddagen/kvällen (!!)
2. om några få sekunder ska jag slänga mig i solstolen en sväng. GOTT!
3. jag har endast en dag kvar i skolan, sen har jag 5 dagars lov. bra grejer väntas!
4. jag är på allmänt bra humör! så bra så jag bjuder på lite bilder.









phs_ Jag och grabben som stal mitt hjärta vid det ögonblick jag första gången såg honom!



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0