DO YA THANG, DO YAH, DO YAH THANG.

hej och hå vad det dunkar i lurarna, musik är verkligen det absolut bäste som finns! förutom att jag dör i skolan och önskar att jag kunde få börja gymnasiet NU och träffa lite nya människor, så går det riktigt bra på studiefronten.. bortsett från att jag sitter här istället för att skriva ihop en muntlig redovisning tills imorgon alltså. men HEY,
jag får väl improvisera lite!

bloggen är som sagt världens tråkigaste nu pga en helvetes massa plugg, men även på grund av mig och mitt liv. Jag gör liksom inget om dagarna. jag degar, filosoferar och känner mig allmänt bruten i tusen bitar. jag vet inget, känner inget och helt ärligt så bryr jag mig inte om något eller någon just nu. om det är bra eller dåligt vet jag inte, men just nu när jag sitter här känns det gutt, så det är väl rätt bra antar jag! avslutar detta inlägg och filosoferar vidare.
rock on!






WOH!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0