JAG FUNDERADE MEN KOM INTE PÅ NÅN RUBRIK

Igår åkte jag till linkan (läs Linköping) och spenderade ett par timmar i stan, alldeles själv, och jag njöt som aldrig förr. Jag trodde faktiskt inte jag skulle njuta att vara själv i en storstad, men jag upptäckte att jag det var otroligt skönt! Efter ett stopp på subway, en promenad runt domkyrkan och ett antal bilder senare så hoppade jag på en buss och hälsade på min storasyster och hennes kids utanför linköping. Efter att ha busat ett antal timmar åkte jag hem. totalt utmattad kan väl tilläggas.. Nu bjuder jag på ett par mobilbilder och sen återgår jag till min mysiga hemmakväll!


kommentera gärna
Postat av: fia

hahah stackars erika körde dom slut på dej.. hihih

föresten flican ville att du skulle ringa för hon har tappat sin tand.. men det vet du inte för hon ville säga det.. kram på dej..

2011-11-05 @ 23:10:13

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0