JAG HAR BEVISAT FÖR VÄRLDEN ATT JAG KLARAR MIG SJÄLV

Hej och hå så uppdaterat och fint det var här då! Ärligt talat hamnar bloggen lite åt sidan nu såhär innan jul eftersom det är mycket i skolan men även på fritiden.
Jag har en massa plugg helt enkelt.. ikväll slängde jag in ett träningspass och imorgon är det luciaövning, fotografering och sen ska jag gå på bio, Breaking Dawn, med mina underbara, härliga väninnor. Braa dag!! Nu ska jag duscha och sen slänga mig i soffan och invänta desperate houswifves.


Ph_bild från i somras, jag och helena!


kommentera gärna
Postat av: agnes

ååh vad härlig bild!

2011-11-16 @ 18:20:52
URL: http://earthtoagnes.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0