WHEN SOMETHING COMES UP YOU HAVE TO MAKE A CHOICE

jag har haft internetstrul under helgen och där av har jag inte kunnat blogga. jag ger er därför en snabbcheck på vad jag hunnit med!

- en massa plugg
- fått skönhetssömn jag inte brukar få
- suttit framflör brasan och kollat på längdskideåkning, Big Air och Free Ski (läs och backhoppning med snowboard och skidor)
- lyssna ikapp en massa musik
- städat ett par gånger om dagen efter byggarbetet som pågår i köket
- kollat på ett par filmer
- funderat och klurat på gymnasievalet

nu i efterhand när jag listar upp det såhär så inser jag ju att jag egentligen inte gjort så jävla mycket. men heey, det är ju rätt skönt ibland det med!
nästa helg blir desto mer action. men nu avslutar jag här och slänger mig i duschen. PUNKT!






två bilder från renoveringen. förvänta er fler, för ni kommer få följa med på resan till mitt nya superkök!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0