CROSSROADS

För tillfället ligger jag och småspanar på criminal minds samtidigt som jag bläddrar i en gymnasietidning. Jag börjar känna lite panik över valet nu faktiskt.. Som tur är fick jag just lite tips på twitter som lugnade mig en aning. Hur som helst.. Skoldagen innebar gymnasieinfo 9-13 och sedan åkte jag och en god vän till vimmerby, vi tog sällskap med några andra vänner som också skulle dit vilket resulterade i en mycket trevlig eftermiddag! Imorgon får vi se vad som hinns med inom bloggvärlden, det är nämligen festivaldags i helgen!

Nu bjussar jag på lite gamla bilder och sen drar jag!


kommentera gärna
Postat av: Laura

gud så häftig den första bilden är! fin blogg du har förresten.

2011-11-02 @ 09:56:48
URL: http://faggemala.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0