NÄR MAN FÖRLORAR NÅGOT MEN SEDAN FÅR TILLBAKA DET, DÅ HAR MAN VUNNIT

shit vilket teknikstrul det har varit dom senaste dagarna! bra början på lovet, verkligen! blogg.se appen på ipaden har inte funkat, inte facebookappen heller för den delen.. mitt facebook konto blev hackat, lyckades ta tillbaka det.. mitt hotmailkonto blev hackat, och även detta, med hjälp lyckades jag få tillbaka. men hej och hå vad hjärnan har fått arbeta! jag har suttit här i 4 timmar och arbetat febrilt med att få allt att funka o.s.v. det är minsann inte bara en dans på rosor med teknik! nu ska jag slänga mig i soffan för herregud så trött jag är på allt som har med dator att göra nu! ha en bra kväll!








ph_ Jessica by ERIKA

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0