OM DU BARA VISSTE

Nu hoppas jag att mitt liv lugnar ner sig ett par dagar, för det har varit en aning stressigt de senaste dagarna. Konstigt nog mår jag bättre än någonsin! Kanske är jag en sån där människa som behöver full rulle varje dag? Man vet ju aldrig.. Igår gjorde vi bland annat höstkransar, pysslade lite och lyssnade på en tjej som föreläste om anorexia. På eftermiddagen satt jag ju i frisörsalongen ett par timmar vilket resulterade i en lite kleopatra liknande klippning och en mörkbrun färg med röda skiftningar. Jag är toppennöjd!!
Idag har vi haft lite ansiktsvård, ansiktsmask och så kom det en ünerhärlig tjej och snackade hår och hon visade även lite frisyrer o.s.v. Kulkul! Nu ligger jag och varvar ner framför en film. Punkt!!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0