RED RIDING HOOD

idag har jag hängt med Arvid och pussat en massa på honom hela dagen, man får ju passa på! därför har jag inte uppdaterat. datorn är hemma igen också, uppdaterad och redo för en massa bloggande, facebookande och twittrande. fint som snus!
tvn är upptagen och fjärrkontrollen är så gott som omöjligt att komma åt eftersom det är speedway GP på tv, så jag har tänkt sitta här och kolla på den nya filmen Red Riding Hood. den ska ju tydligen vara rätt bra, så vi får väl se nu helt enkelt.. annars är allt bra, livet flyter på precis som det faktiskt ska. nu sätter jag väl ut en punkt och avslutar med två bilder på mina otroligt söta och vackra systerdöttrar. PUSS!





Felicia





Emilia

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0