I'M A GOD DAMN "ONCE IN A LIFETIME" CHANCE MAN!

äter kakor, lyssnar på skrillex, pluggar och längtar efter sommar, peace and love och sånt där knasigt vackert!
Anledningen till att jag äter kakor är att jag imorgon återgår till gymmet. Dags att ta tag i det igen alltså! Är sinnesjukt taggad faktiskt! Anledningen till att jag pluggar en söndag är att:
JAG HAR PANIK! jag lär få flytta in i skolan i tre veckor framöver för att komma ifatt det jag missade när jag va sjuk..
Men vad ska man göra åt saken kompisar??? hihi..
men nu börjar det här spåra ut, så som vanligt så hoppas jag att ni har en braaa söndag och det där ni vet.. Puss!




 
favoritlinnet <3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0