JAG ÄR HÄR OCH JAG EXISTERAR FRÅN BOTTEN TILL TOPPEN, LEVITERAR INGA KRAV PÅ NÅN TUR I LÄNGDEN, FÖR JAG KOMMER ALLTID VARA EN SUPERHJÄLTE

Befinner mig i skolan, har startat dagen med lite slöjd, chillat aset med min inte så jävla måndagspigga vän, tur för henne att jag like:ar henne ändå! hon brubörjar komma igång nu som tur är! peppar henne lite med att vi ska cafémysa i eftermiddag. kungar som vi är sådär!!
Har långrast nu, sen ska vi ner till daniel och ha lite musik, så det blir nog rätt skönt det med!
Älskar måndagar faktiskt!
Dags att dra, jag ville egentligen bara hoppa in och önska er en toppendag, ni är bäst!




PEACE OUT BITCHES


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0