JAG FÖRSTÅR ATT DU ÄR ARG FÖR ATT JAG TOG DIN POLARE, MEN EY CHILLA MAN, DE FINNS FLEER

Morrrn... Waddup peeps?
Kom nyss hem från kyrkan. Sjöng lite med bland annat bäste anna! Och nu ska jag fortsätta med det enda jag gjort den här veckan. CHIIILLLLL!
ang förra inlägget... Jag anser att det var en dåligt formulerad kommentar, ska man prompt kommentera anonymt så kan man göra det på ett bra sätt, även om det är kritik. Men det där är en sån sak som vi nitti-talister har väldigt svårt med. Det är viktigt att klanka ner på folk och visa attityd, och jag förstår, så det är lugnt för min del, men det är absolut något vi borde tänka på. Men som sagt, trevligt med respons, bra som dålig!






kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0