JAG SÄGER SOM WEEZY: "REBIRTH MOTHER FUCKER!"

Hej på er! Sent sent igår åkte vi och hämtade syrran och hennes respektive, och hemfärden var troligtvis den roligaste bilfärd jag varit med om! Det visade sig att syrran är jävligt skön på fyllan..
Vaknde upp relativt tidigt, kände mig allmänt pissed of, men det vände efter lite huvudvärkstabletter och frukke.
Men lyckan vara ju aldrig allt för länge hörrni! Nu är jag lika pissed igen. Men that's life ju!!!
ska dra. puss.







är sinnessjukt sugen på lite festligheter, bilden är från Newidkvällen, Rookie!

kommentera gärna
Postat av: ebba

åhhhhhh ja verkligen erika!!!!! jag tycker att vi ska hitta på en massa kul tillsammans denna sommaren! PUSS <3

2012-04-07 @ 23:51:28
URL: http://ebbalaagergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju Jag i bakrunden :D

2012-04-08 @ 18:30:23
URL: http://rebeccasonnerstig.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0