KÄNNER STYRKAN INIFRÅN OCH VI LEVER I SYMBIOS. STÄRKER VI BANDET SOM HÅLLER OSS SAMMAN NÄR SAMMAN VI FALLER, TILLSAMMANS VI STÅR

lyssnar på norlie & kkv som vanligt och är supertaggad inför ny vecka! som det ser ut så har jag ett fullspeckat schema hela veckan (förlåt lisen!!) och jag hoppas det blir kanon!
Är astaggad inför valborg, men under veckan ska jag försöka avtagga mig så att det blir lite roligare väl där!
Nu ska jag slå mig ner i soffan och fetta mig. Söndagsgodis kan va okej om jag kör lite hårdare på gymmet nästa vecka!! ska försöka trycka in tre pass om det går.. Men nej, soffan va det ja..
Puss och Kram!







ph_ Rallycross i jönköping(?) förra året, kusinen Tom i blåa bilen och andra kusinens pojkvän Thomas i gröna bilen.
Båda har varit iväg och tävlat i helgen med, hoppas det gick bra!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0