MITT HJÄRTA SLUTAR INTE SLÅ UTAN KÄRLEK, MEN DET PUMPAR TUSEN GÅNGER BÄTTRE MED DET

Om jag bara kunnat så hade jag spridit ut min glädje till var och en av er, för ikväll har jag en superbra kväll!
Jag har utan tvekan vääärldens bästa kompisar. Både av manligt och kvinnligt kön. Helt otroliga är dom, allihopa! kärlek


Efter en lång dag i skolan så åkte jag hem, käkade, drog och sjöng lite med bäste mörlundaflickorna! efter det hängde vi lite i solen. Surrade lite, skrabbade lite (haha, ordet är så jävla kul!?)
Och sedan jag kom hem har jag suttit och lyssnat på skön musik och skrivit med de allra bästa på facebook. Dom lyckas alltid få mig på bra humör!
nu ska jag dra, men massa love till er!











kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0