"YOU KNOW WHEN YOU WAKE UP IN THE MORNING AND THE GUY NEXT TO YOU IS SO UGLY THAT YOU RATHER EAT YOUR ARM OFF THAN WAKE HIM UP, THAT'S A COYOTE UGLY!"

Ojsan, här var det inte så uppdaterat minsann! Men som sagt, jag är ju sjuk så jag skyller på det!
Dagen har jag spenderat i soffan, sovit, svurit på Telia, städat och sist men inte minst så har jag kollat på en av mina favoritfilmer. Coyote Ugly. Rubriken är ett citat där ifrån som alltid fastnar på hjärnan.
Jag har även spenderat ett par timmar av min väldigt långa dag till att städa upp lite på mitt rum, för imorgon kommer det lite grabbar som ska byta ut våra fönster. SKÖNT!
Nu ska jag springa iväg och duscha och sen kolla på vääärldens bästa Revenge!
Hoppas allt är kanon med er!
PUSS






I love you guys!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0