DRIVER

Känns som att jag inte gjort annat än att köra bil de senaste dagarna. Men det känns skönt!
I onsdags blev det akut utryckning till Tranås, min dator kraschade... Som tur är så har jag en FANTASTISK svåger. Bästa man kan ha tror jag till och med.. Som ställer upp och räddar mig. (Tack!!)
Och igår drog vi ner ett gäng till Kalmar, rix fm festival.
Det blev lite nice häng, men inte mer än så, så vi avlägsnade oss ganska tidigt in på kvällen och hade jävligt trevligt på tåget hem istället! Bilder kommer på söndag!
Och nu, ja nu ska jag iväg på humor och shopping helg med ett gäng knäppisar. Vi får se hur det blir med update.....
Om det inte blir något, så hoppas jag att ni får en UNDERBAR helg!
Love you!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0