T R Ö T T

Jag har bara ett ord för att beskriva mig själv just nu. SLUTKÖRD.
Det här med allt nytt o.s.v. är inte att leka med!
När jag kommer hem om kvällarna så läser jag igenom och förbereder mig inför morgondagens lektioner, och läser lite extra inför nästa månad. För övrigt så försöker jag ta mig lite tid till att umgås med mina fina vänner och leva ett liv utanför skolan. Men det är tuffare än jag trott än så länge..
En timmes restid till skolan, en timmes restid hem. Kommer hem cirka kl 5 varje dag vilket är ganska frustrerande.. Men jag får försöka ta igen det på helgerna helt enkelt!
Ikväll har jag trallat lite med tjejerna och Sofia, och nu ska jag kolla ett avsnitt Heart of Dixie, plugga, duscha, sova. Ni får ha lite överseende med det dåliga bloggandet!
LOVE YOU!



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0