FÖRSTA FEBRUARI DÅ ALLTSÅ

Redan första februari. Galet!
Något annat galet är skolan, allt är kaos och jag har extremt mycket press på mig just nu. Därför kommer jag att fortsätta välja bort bloggen.
Ikväll har jag spenderat kvalitetstid med fina Saga, sjungit lite med mina tjejer, pluggatpluggatpluggat och städat lite. Busy!
nu ska jag läsa lite engelska, borsta tänderna och sova lite extra länge imorgon igen!
Imorgon hoppar jag skolan och förväntas befinna mig på ett ungdomsforum med kommunens politiker, vi ska diskutera frågan "Hur är det att vara ung i dagens samhälle?" och saker som rör oss kids.
Hoppas ni har det lugnare än mig i skolan o.s.v. o.s.v..




lite love från oss till er /erika och Nova!







kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0