I NEED A HERO, HE'S GOTTA BE STRONG, HE'S GOTTA BE FAST, AND HE'S GOTTA BE LARGER THAN LIFE

Trött? jotack! känner mig halvblind och har krämpor i nacken av huvudvärken. Trots detta så är jag på helt okej humör. Ganska lustigt sånt där.. Har precis kollat på en ganska trist film, Aeon Flux och nu har jag bestämt mig för att slänga mig i sängen och mysa lite.
Har haft en bra dag i skolan och fasar inför morgondagen. ORKAR INTE!
menmen.. Jag avslutar nu här och hoppar ner under täcket.








_bild från förra sommaren
Au Revoir




kommentera gärna
Postat av: Cornelia

Härlig bild! :) Kändes levande på något sätt :) Ha en fin dag!

2012-03-02 @ 09:35:58
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0