AND THE WHOLE WORLD DISAPPEARED AND I ONLY SAW YOU

Waddup mates!?
Haha, nej, men skämt åsido såhär en fredagskväll, hoppas ni har en riktigt go fredagkväll! Själv sitter jag i köket och har precis avslutat ett tapetseringspass.
Min fredag var, trots de sjukligt trista lektionerna, en riktigt bra dag på skolfronten! Dock lackade jag ihop när jag kom hem och kände mig alldeles slut, och väldigt irriterad på allt möjligt. Men, nu är gamla erika tillbaka och jag sitter nu redo för ett myspass framför Paradise hotel norge. Bjuder på två bilder från förut där ni även skymtar dagens.
Och ja, jag vet att det mestadels serveras mobilbilder här nu för tiden, men som Sak Noel hade sagt, wtf.. För övrigt så borde alla testa nya Kesella hallon (bilden) SUPERGOD!! Over and out.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0