HOLD YOUR HEAD UP HIGH SOLDIER

På något sätt känns det som att det blir svårare för varje år, att skriva om det. Det känns jobbigt att skriva, för jag vet att så många läser. Men jag skriver för att jag vet att jag mår bättre av det. Av att ventilera.
Jag är inte ute efter bekräftelse eller att någon ska tycka synd om mig, jag behöver bara få berätta för alla hur fantastisk denna människa var.
Hon var fantastisk, och som jag alltid säger, en ängel sänd till jorden för att lära mig och alla andra i hennes närhet hur god en människa kan och borde vara. Hon lärde mig så otroligt mycket, och jag önskar att jag blir som hon.
Så otroligt oegoistisk, så stark men ändå så mänsklig som man kan vara. Så älskad.

Det enda vi kan göra är att fortsätta hedra dig, minnas dig och aldrig, aldrig, aldrig någonsin sluta älska dig.
Det sägs att smärtan dör ut, försvinner, på något sätt, någongång. Men så är det inte. Men jag kommer alltid minnas dig med lycka och glädje, för DU var lycka och glädje.

Jag kan aldrig beskriva hur mycket du betyder för mig, ingen kommer någonsin förstå. Att du inte längre finns här ger mig en känsla att livet är slut, men du tog hand om mig, du tog dig an mig, du gav mig ett liv värt att leva. Och jag tackade dig aldrig för det. Förlåt, men Tack!
Jag hoppas du har det bra där du är nu, min ängel    





kommentera gärna
Postat av: Amanda

Tänker på dig vännen, hon är en ängel <3

2012-01-02 @ 16:18:57
URL: http://laprox.blogg.se/
Postat av: alice

<3<3

2012-01-02 @ 20:21:56
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0