NO TIME AT ALL

Ser ut att bli en bra vecka det här! åtminstonde på träningsfronten. Men jag borde väl förmodligen inte nämna något om träning överhuvudtaget då jag gnäller på att det är ett jäkla hets om det just nu, men jag skyller på att jag i alla fall inte skriver det på twitter 10 ggr om dagen! :)
Spelade squash och gick en lång prommis med Lisen i regnet idag, ska simma imorgon, gymma på onsdag, köra ett pass spinning på torsdag och promenera en hel massa med syster när tid finns. Och NU ska jag inte nämna ett ord till om träning, från och med nu alltså..

Strax ska jag hoppa in i duschen, efter det ska jag plugga lite engelska och sedan kika på Mammor och minimodeller på tvn.
Nu orkar jag inte skriva mer, och det här räcker väl.. Puss och kram!







[mobilis]

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0