SO, MAYBE YOU'RE BIGGER THAN ME, BUT THAT DOESN'T STOP A GIRL LIKE ME

Hej och hå så tomt och trist det är här! Hejjerikaah håller på att gå i graven kanske? Jaja, what matters är ju trots allt att jag känner mig ok med den dåliga uppdateringen, ingen stress över det och så.. Något annat jag där emot är sjukt stressad och pressad över är gymnasievalet, och alla jävla prov och stora inlämningsuppgifter som väntar! Och utöver detta så har jag ju ett liv utanför skolan också. Jag har saker inplanerat varje dag och varje minut. Crazy!
Ikväll har jag varit på Tupperwareparty och imorgon väntas ett pass simning, plugg och städning. Och nu, nu väntas sängen! Natti!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0