WHEN YOU SPINN IT UP, TWENTY LEVELS UP

Idag har jag haft en sån där dålig fast ändå bra dag ni vet? Hade kul, som vanligt med my mates, men jag känner mig lite osäker inför den nya läraren. Men jag ska hålla ut ett tag och lära känna henne lite innan jag yttrar mig något vidare på den punkten.
I övrigt har jag haft en bra dag. Lugn, skön och så..
Jag väntar med spänning på att det ska bli morgondag så att jag äntligen får blir introducerad för gymmet. ska bli skönt! Det blir nämligen starten på min nya och något nyttigare livsstil. (hoppas vi alltså.. jag kan ju inte lova något...)
nu drar jag. Igen.
PUSS!






_ "The mates" i somras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0