YOU MAKE TIME WHEN YOU REALLY NEED TIME

Har märkt de senaste dagarna att inläggen jag skriver inte alltid kommer upp, de försvinner trots att det står "ditt inlägg har nu publicerats, blabla". Men, ni verkar ju hänga på trots det så wtf..
För övrigt har jag svårt att somna om kvällarna, men då får jag massa annat gjort, så jag får se det positiva med det! Till exempel har jag nu bestämt kläder tills imorgon, svarat på massa mail, twittrat och instagrammat. Yepp, bara bloggningen kvar här nu..
Skoldagarna rullar på som de alltid gjort, skönt med ordentlig vardag igen, fett jobbigt dock att mina glasögon har fuckat ur, måste lämna in dom snarast, märker att ögonen och huvudet tar stryk av att jag inte använder dom.. Meeen, nu ska jag lägga mig och drömma lite, fredag imorgon ju! Pusspuss!

_ haha, söta på bilden........


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0