I WISH TO GIVE IN FOR MY IMAGINATION

Blev ingen bloggning igår då jag var heeelt slut. Jobbade 06-14:30 vilket innebär att jag gick upp lite över 5 (måste åka hemifrån tjugo i 6)
och för mig som har som vana att sova till 12 om dagarna så blev det en rejäl omställning och imorse var jag totalt död när klockan ringde... Och utöver det har jag skavsår på händerna efter sopborsten och ont i fötterna efter de långa dagarna. Men jag ska inte klaga. det är riktigt bra betalt så!
När jag inte jobbar så vilar jag, kollar på film eller kör bil. Förhoppningsvis ska jag hinna spendera lite tid med världens bästa tjej Helena under veckan också, så bloggen hamnar lite åt sidan. Men det är väl lugnt med er hoppas jag!?! Nu ska jag höja musiken och leta efter nån bra film. Kan behövas lite avslappning!
PUSS!




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0