THE GOOD'S NEVER EASY, THE EASY NEVER GOOD AND LOVE NEVER REALLY HAPPENDS LIKE YOU THINK IT SHOULD

Dagen som skulle bli den stressiga, den jobbiga, blev den lugnaste hittills. Jag spenderade största delen av min arbetsdag sittandes och läste bloggar o.s.v.. Jag har med andra ord haft väldigt tråkigt.
Men vet ni vad? Imorgon är det Fredag. Dunderunderbara Fredag!!
 
Nu ska jag försöka få tag i min snygga polare och försöka få med henne ut och agera modell åt mig. Jag blev lite fotosugen!! Hoppas ni har ett skönt lov och bra väder!
Au revoir


ph_ Jag och Saga, en solig dag för några veckor sen när vi och Helena var vid en sjö här i närheten och myste lite! Kan visa några fler senare!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0