I HAVE A HEART, I SWEAR I DO, JUST NOT WHEN IT COMES TO YOU

Satt och kollade igenom lite kommentarer jag fått genom åren och insåg att det är helt sjukt hur mycket skit man får stå ut med som bloggare. Genom åren har jag fått hemska kommentarer som varit elaka och menade att såra. Jag är, och har alltid varit väl medveten om att det alltid finns folk som vill en ont och kommer göra saker som inte är helt igenomtänkta. Men det är faktiskt inte okej. Och det som är mest konstigt är att folk inte vågar stå för det dom skriver och tycker. ungdomar nu för tiden är kaxiga, stöddiga och är allmänt vågade, men i det läget så är dom alldeles för fega för att våga stå för sig själva. Den dagen jag får en elak kommentar där personen i fråga har skrivit sitt egna namn, då kommer jag bli GLAD. Den personen är ärlig och vågar stå upp för det den tycker. Och sånt värdesätter jag!

lite tankar sådär bara...

kommentera gärna
Postat av: Karin Torstensson

Tycker du inte att det är lite dubbelmoral att skriva om detta med tanke på hur mycket skit du öser över människor på twitter , utan att du kanske tänker på det?
lite tankar sådär bara...

Svar: Skulle kunna vara, men jag förstår nog inte fullt ut vad du menar eftsom det här inlägget handlar om att folk har skrivit sjukligt elaka saker till mig om mitt förflutna som jag inte har kunnat rå för, anonymt. Det jag skriver, det står jag för Karin. Jag kanske ofta har fel eller ser saker på ett konstigt sätt, men i så fall, berätta för mig hur du tycker att jag ska se på saken, hjälp mig se det på ett annat sätt? Jag tänker inte ta tillbaka något jag skrivit, för omej, det kanske inte alltid har varit 110% genomtänkta tweets, men jag står för det, för jag kan inte dra tillbaka klockan och formulera mig annorlunda. Och vad är det för skit jag öst på folk som inte kan ha någon som helst korrekt mening eller ett sant tycke bakom?
erika

2012-06-17 @ 18:43:58
URL: http://karinpalm.blogg.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0