WE'RE GONNA LIVE OUR LIFES AND I KNOW THAT WE WILL BE ALRIGHT

Såg just att jag är en av de som fått den stora äran att prova på Blogg.se.s nya plattform. Än så länge verkar den riktigt bra!

Har haft så jävla bra dagar den senaste tiden att jag inte hunnit eller ens tänkt på att blogga. I måndags åkte vi till Liseberg, igår så hade vi klasskamp mellan alla 9or och på kvällen så utsmyckade vi båsen inför idag. Idag har vi hängt i båsen och hoppats på att vinna! och haft avslutningsmiddag. 
Börjar kännas tungt nu. Efter den här veckan har man kommit alla så nära, jag har lärt känna nya människor och mått så otroligt bra, och imorgon så avslutar vi våra 3 år tillsammans. Kommer troligtvis gråta som en bebis..
However. Slänger upp lite bilder med!





 
Vårt tema var Hemlösa!


Mina fina vänner i F hade McDonalds!


Och B hade Farm!



Till middagen bar jag min smaragdgröna favoritklänning mitt vanliga halsband, diamantöronhängen och klackar.


Min fina årskull



Våra lärare och mentorer gick upp och sjöng lite omgjorda låtar för oss, skratt och tårar rådde bland oss!


Snygga brudarna Maja, Nelly och Amanda, och Albin!



min absoluta favorit <3



upptäckte att dessa skor blir VÄLDIGT varma!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0