JA FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN!

Igår så var jag ju återigen iväg på äventyr!
På morgonen var det dags för min avslutning. Slutet på mina tre sjuka år med över 100 underbara åskullskompisar. Oj vad glada vi var, samtidigt som vi grät över att vi efter lovet inte längre kommer tillbaka till varandra, och den trygghet som vi funnit hos varandra.
Jag älskar dom flesta av er och kommer förhoppningsvis aldrig glömma er!

Och efter det så åkte vi iväg till min kära systers student. Tänk att hon blivit så stor och lyckats så himla bra!
Tillsammans med sina 5 klasskamrater Johanna, Damaris, Julia, Tyra och Maja så tog hon studenten från Samhällsprogrammet09 på HUC i Högsby.
Stolt är bara förnamnet på vad jag är!



HÖGSTADIEAVSLUTNING

Mina fina Mörlundaflickor!


De tre musketörerna?


Singing


Klass 9A


Kram!


Goodbye dear Mentor!


Dom allra finaste och bästa flickorna i världen! Love
Nättan, Elin, Saga, Molly, Linnea, Helena och Annie, I'll never forget u guys!


Amanda, Nelly, jag(ganska så gullig och så.......) och min bästa 


STUDENT!

SP09


HUC avgångskull 12





Här kramas vi lite!


stolt tjej!


glada tjejer!


Studentåket!





Det är Ronjas killes jobb-bil (bonnbil) om ni undrar varför den är så vackert utsmyckad med silvertejp. En liten surprise från honom till henne så att säga.


WOOP!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0