OM MAN BARA BLICKAR FRAMÅT SÅ FINNS DET ALLTING NÅGOT ATT LÄNGTA TILL SOM FÅR EN ATT KÄMPA HÅRDARE

det regnar utanför, och just nu så längtar jag galet tills jag imorgon sitter i en liten mysig stuga med de allra bästa och har det bättre än någonsin. Och jag längtar sjukt mycket till måndag, Göteborg it is!
Egentligen längtar jag efter allt som väntar från och med imorgon..
Shoppingsugen är jag också. Men det får jag allt hålla tillbaka med en stund, jag är rätt fattig för tillfället.. 
Eller fattig är jag väl kanske inte, men jag måste spara!!! viktigtviktigt!
Nu ska jag springa upp och dra på mig ett par jeans och sen åka ner till affären, för sånt måste ju också hinnas med mellan dagdrömmarna tyvärr. 
Hoppas ni haft en fin dag, för det är ni värda, allihopa!


ph_old






 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0