YOU CAN HATE, BUT NEVER BRAKE ME

Mina vänner och folk som verkligen känner mig vet att jag kan vara sjukt impulsiv och att jag har ett hett temperament som jag ibland har lite svårt att kontrollera.Men det dom också vet är att jag jobbar på det, och att det bara blir fel ibland. Dom dömer inte, för dom vet och har faktan framför sig.
Jag är en väldigt utstående person, jag är usel på att formulera mig, jag vågar prata. Oftast vågar jag prata/skriva mer än jag borde, men det är åter igen, något jag försöker tänka på.
Jag gör misstag, jag är människa.
I det här inlägget ber jag om ursäkt för misstag jag gjort som fått folk att må dåligt. Det är inte okej att få folk att må dåligt, någonsin, men alla gör det då och då. Men här väljer jag att be om ursäkt.
Jag är en människovän som råkar ha en alldeles för stor käft ibland helt enkelt. MEN, det jag skriver är alltid sådant jag skulle kunna säga till folk i verkligheten. Vissa saker är såklart sådant som jag aldrig skulle rikta mot 1 specifik person, men jag skulle kunna vräka ur mig det irl. Och trots det här inlägget så står jag för det jag skriver, för jag vet hur jag menar, även om ni inte förstår ibland.
Jag är ärlig om mina misstag och brister, för alla gör misstag och har brister.
Från och nu ska jag börja tänka lite extra mycket på att tänka på vad jag skriver, men framför allt HUR jag skriver.
Jag är ju inte en elak person. Det hoppas jag ni vet!?




Bilderna är från min lilla fotorunda igår. Kommer fler senare!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0