DET SPELAR INGEN ROLL HUR NI GRÅTER ERA TÅRAR

Hej på er! Hoppas ni haft en toppenbra helg! Själv har jag haft en superb helg med bra sällskap och god mat. Precis som det ska vara!
I fredags minns jag helt ärligt inte vad jag gjorde.. Troligen så låg jag på soffan, sprang lite, o.s.v..
I lördags städade jag och spenderade sedan kvällen hos teddisen och emma i vimmerby, mello, god mat och bra sällskap alltså, kan det bli bättre!?
Idag har jag hängt hos storasyrran och hennes kille + dotter och haft Pirates of the Carribean marathon, hann även med en långpromme! kalasbra dag!
Nu ska jag plugga lite engelska och sen sova. massa love!!


kommentera gärna
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

tror du på andar och annat övernaturligt? :)

hoppas du får en underbar vecka :D

2012-03-04 @ 22:49:40
URL: http://mezei.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0