GRÅTT OCH BRUNT HÖR ALDRIG NÅGONSIN IHOP, VARKEN I RYMDEN ELLER PÅ MARKEN

Godmorgon fina ni!
För tillfället så sitter jag placerad i skolans datasal och förväntas skriva en uppsats om kärnkraft, men jag har verkligen noll inspo.. Marken är brun, träden är grå, himlen är grå och vattnet i dammen utanför är fruset. Inspirerande va? Det enda härliga jag ser just nu är min klocka och bordet jag sitter vid.
Det är skrikande, fult, gult.
Jag är ensam idag, ingen nättan, hon ligger hemma i huvudvärk och myser förmodligen i sängen. Lite avis är jag nog.. Men nu ska jag fortsätta, det är ju trots allt bättre att få det gjort nån gång..
Adiós!  




ph_old camis!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0