I DO WHAT I WANT, I AIN'T GOT NOTHING TO LOOSE

Igår hade jag en kalasmysig kväll hos fröken Gustafsson med härliga vänner och självklart, mello!
Precis som dom flesta andra så anser jag att rätt låt vann! Självklart tycker jag otroligt synd om Danny då det var ett innovativt och sjukt bra nummer, men helt ärligt, Loreen var bättre!
Tredje gången gilt Danny!

I förmiddags kom syrran och hennes kille + dotter hit och käkade brunch, mysigt!
Nu ska jag söndagsmysa, för jag verkligen älskar söndagar! Ha en bra dag finisar!











ph_ ett stycke oredigerad och småful bild. copyright också såklart

kommentera gärna
Postat av: erica

såsåså snygg brud!!!

2012-03-11 @ 15:38:15
URL: http://ericaberggren.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0