I WILL BE BRAVE, IN EVERY BREATH, IN EVERY HOUR

ännu en dag har passerat, och vilken dag sen! Fullt ös medvetslös med my man Arvid i huset. Men hojhoj så bra han är den lille skrutten, får mig på bra humör vad som än pågår!
Grillprämiär och en massa mys med världens bästa vovve Lisen som imorgon åker på en tvåveckors semester. Kommer dö av saknad.. Hatar att inte alltid va med henne faktiskt... Haha sött... 
I alla fall. Igårkväll tog jag mig en tur upp till hultsfred igen, kikade på nattfotbollen, käkade kebabtallrik under enorm hets (orkar inte förklara, det var extremt kul iaf..) och skrattade, gapade och mådde bra där uppe på läktaren. Fotboll är aldrig fel faktiskt! 
Nu ska jag återgå till mi familia och mysa lite. Pussar och massor av kramar! 






 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0