I WONDER IF YOU KNOW THAT YOU GOT ME LIKE THAT

Hello fucking snow!
Vaknade till strålande sol och helt plötsligt började det snöa. Kaaos..
Drog till vimmerby en sväng förut, hänger där rätt ofta nu för tiden.. Köpte lite nytt. Det blev en ny beige mysdräkt från Lavish Luxury, två halsband och ett par öronhängen. Vi köpte även en scrapbook, har funderat på det länge men bestämde mig när min underbara vän Nättan köpte en och gjorde en riktigt fin. Jag har massa utklipp och kort som jag inte har någonstans att göra av och insåg till sist att det är bästa alternativet! Tack stjärtis för inspirationen!
Och så köpte jag lite nytt till pappsen också.
Nu ska jag slänga i mig lite käk och sen börja scrapbooka!
ha en bra dag!






mysdräkten och nya korsöronhängen!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0