JAG VÄNTAR PÅ DITT NÄSTA STEG. SKYNDA DIG

Hej på er finaste ni!
Idag har jag haft en tuff dag i skolan, men hej och hå så otroligt skön eftermiddag! Drog till vimmerby efter skolan och fikade, kikade lite i affärerna och bara promenerade omkring med bästa Nättan. Underbart!
Nu sitter jag här, har läst helt otroliga livshistorier på olika bloggar och bara insett hur otroligt härliga och starka människor som finns runt omkring mig som jag inte ens har vetat om!
Nu ska jag slänga mig i soffan och mysa under täcket, är såså trött men såså glad.
Innan jag asvlutar så måste jag ju såklart gratta bäste fröken Gustafsson som faktiskt fyller år idag. GRATTIS FINASTE BRUTTAN! PUSSAR!










phs_ Helena by Me



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0