MAYBE I'D BLEED MY HEART OUT JUST FOR YOU

Okej.. det var sinnesjukt jobbigt att se min älskade lilla vovve åka iväg utan mig. I och för sig så kommer hon hem om två veckor, men jag tror jag får slänga mig på tåget och åka upp och hämta henne i helgen. Klarar mig nog inte utan henne..
Det är nästan så jag gråter när jag tänker på det. Fisalisan.. :(

För övrigt så har jag haft en mysig dag med familjen, har solat massor och gosat så mycket jag kunnat med vovven såklart, och ätit god mat. Söndagar <3
Nu bjuder jag på lite bilder på fina arvid från häromdagen och sen drar jag. Puss hej!










kommentera gärna
Postat av: jessicaaa

Haha tycker du är rätt så söt ;)

2012-03-25 @ 23:02:52
URL: http://memoriesrain.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0