BIRTHDAY PARTY

Kom ganska nyligen hem efter en trevlig eftermiddag/kväll med släkten. 25/50-årskalas var det som gällde!
Grillat, ostkaka, tårta, bus, tipspromenad, gos och hundslagsmål var några av alla händelser under kvällen. Min lilla Tingeling fightades lite med världens jobbigaste djur. Jack Russel.. Ettriga satar enligt min åsikt.

Dumma djur till att attackera min lilla prinsessa! Jag lackade sönder lite på honom faktiskt..
Men. Nu är jag faktiskt riktigt slut, och min pollenallergi dödar mig. Typ.. Så det är väl dags att knyta sig. Hoppas ni haft en fin dag!


Ph1_ satsade på black & gold ikväll!
Ph2_ avve "the king and my love" dahlberg!
Ph3_ nöjd teddekusin med min present, en skrikande och skrattande baby!

 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0