DEARLY BELOVED, IF THIS LOVE ONLY EXISTS IN MY DREAMS, DON'T WAKE ME UP

Har hittat en ny favoritlåt, Don't wake me up med Chris Brown ft David Guetta. Skönaste!

Hade världens goaste dag igår! Gick upp omkring 10, käkade frukost, duschade och fixade mig. Drog till vimmerby, fick reda på att jag kan hämta ut min telefon på Tisdag (LYCKLIG TJEJ!!!!) och strosade omkrig lite i hopp om att hitta den perfekta klänningen. Men nej, så nu har jag bestämt mig för den aquablåa med den konstiga ryggen. Kan nog bli helt kanon!
Men, en liten nitlott är ju att allting alltid ska vara slutsålt på nelly, så mina skor får jag snällt vänta på.. 
Hur som.. Efter vimmerby så åkte jag in till Hultsfred och hade storartade planer på att fotografera balen, men dessvärre så regnade det.. Knäppte några bilder på sysslingen, men sen blev det mest att jag kikade lite fort på de andra paren innan jag flydde regnet och åkte hem. 
Resten av kvällen spenderade jag till att kolla New Girl. Världens bästa serie! 
Nu ska jag dra ut och lägga mig och avnjuta en iskall tranbärsjuice och vindruvor i solen. (Och lyssna på NRJ!!!) 
Älska söndagar! 






vet att jag väääldigt ofta bjuder på världens sämsta cambilder. Men det är en enkel lösning, och jag är en enkel människa med mycket komplikationer. typ. eller nått sånt..HAHA


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0