I JUST MET YOU AND THIS IS CRAZY, BUT HERE´S MY NUMBER

Okej.. Hade en riktigt jävla skön kväll igår fram tills dess att jag nådde metropols dansgolv. Skulle aldrig entrat! Som tur var så hade jag ju två av de bästa med mig hela kvällen, så tack Linnea och Sara, utan er hade jag förmodligen deppat sönder totalt. 
Men som sagt, hade så jäkla kul innan jag kom dit, så det känns ändå som en bra kväll!
Vaknade upp tidigt och va inte trött alls. Kändes så jäkla rätt bara! Hoppade i mc-kläderna och drog iväg bak på hojjen ett par timmar. Finns inget bättre!
Hamnade i tranås, åt takeout på en solig vindsvåningsbalkong, solade, trivdes o.s.v. Träffade systrarna och va glad. Braaa! 
Nu ska jag glo lite på tvn och sen hoppa i sängs. NP-matte imorgon om jag inte minns fel!? 




min dataskärm <3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0