MY DAY TODAY AND YESTERDAY

Har egentligen varken tid, lust eller ork att blogga. Därför har det blivit lite så kallat lull de senaste dagarna.
Har just precis avslutat min teknikuppsats, typ sisodär två/tre veckor försent, HAHA! glidare är jag. ännu mer glidare va jag igår när jag var ute och lekte lite med vovven och råkade springa rakt in i några plankor som hängde ut från släpkärran. Hej huvudvärk som satan! fnissar fortfarande åt hur otroligt kul det måste sett ut

Nu sitter jag och lyssnar lite på 4 non blondes och skriver lite HK. Fan så fint hörrni. Kör väl på lite BB repris sen också..
sen blir det sängen! Nu ska jag dra. puss!







2 jättejättejättefina och asasaslyckade bilder


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0