THAT'S WHY I WROTE THIS SONG TO SING

Har värsta glidardagarna hela tiden just nu känns det som. och jag NJUTER!
Idag spenderade vi nån timme eller två på förmiddagen till att öva på våra performances, och sen drog vi ner till Valhall och övade on stage. Det gick över förävntan för mig och Mickis faktiskt! Glad tjej!
Lunchade i parken med fina vänner. Åt massa gott plock, vattenmelon, kex, chips och sånt där ni vet. Det var otroligt mysigt och skönt!
Eftermiddagen gick åt till att lyssna och kolla på alla som hade panik och övade inför imorgon.
klockan 19 kan alla infinna sig i Valhall och kolla på showen tycker jag!!
För övrigt så har jag haft en bra kväll. städade rummet (WOHO!!!!) solade och fotade lite. (resultat kommer..)
Och nu ska jag snart slänga mig i sängen!





ett stycke ommöblerat och nystädat rum!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0