THE ONLY WAY TO GET THROUGH IT, IS TO GET THROUGH IT

totalälskar livet ibland. Rubriken känns så jäkla rätt, sommaren närmar sig med storsteg, musiken pumpar, har njutit av farten och ljudet i porschen ett tag, har suberduperbra vänner o.s.v..
Det enda som är lite minus är att jag aldrig har tid över till något längre, schemat är fullspäckat. (vilket jag i och för sig gillar..)och att mitt rum är stökigt så in i helvete. Det känns tungt, för jag har verkligen inte tid..
Men nu ska jag slänga mig i duschen och bli ren ett tag.
Imorgon är det tisdag, hoppas på en sväng till gymmet, lite plugg och sen kanske lite tid över innan jag måste se GCB.
kanondag får vi hoppas på!
Au Revoir my loves!








phs_ två oldies


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0