WHAT IF? WHAT IF I'M THE ONE FOR YOU, AND YOU THE ONE FOR ME? WHAT IF?

Har åter igen fastnat lite i min gamla jason derulo förälskelse. Han är bara för bra helt enkelt!
Har spenderat in dag hittills till att sova länge, kolla bb-repriser, fundera på den kommande veckan och såklart, SOLA!
hoppade i poolen (svinkallt..) och la mig på en madrass och flöt omkring ett bra tag. Det finns inte mycket som är skönare än att glassa där faktiskt..

för övrigt så har jag blivit word-skadad. Trycker ctrl-s efter ungefär var tredje mening så fort jag skriver något här i bloggen, eller någon annanstans i cybervärlden. Ganska irriterande faktiskt.. haha.
Men nu ska jag springa upp och smörja in mig med lite after sun, ha det!








ph_ H.G bjussar på bild från i somras!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0